Лаптопи за деца от Disney и ASUS

image

Ето и нещо интересно, за хората, които биха купили лаптоп на детето си. АSUS е компанията, която заедно с Disney създава този тематичен дизайн. Версиите са две-за момиче и за момче-естествено в розово и синьо (аз лично бих се зарадвал да видя Мечо Пух някъде в цялата работа, но уви…). Тези лаптопи са изработени по специална технология, така че да оцелеят, дори при прекомерно внимание от страна на деца във възрастовата граница 6 до 12 години (наистина ще да е специална тази технология). Клавиатурата е защитена от разливане на течности, а е налична и “ShockShield” технология, която защитава информацията на харддиска, ако лаптопа случайно бъде пуснат от високо…

Тези модели-ASUS MK90 и MK90H имат общо 40 опции за родителски контрол, така че при добро желание можете качествено да ограничите всякакъв достъп до информация. Софтуерът към тези машинки предлага брандирани от Disney програми за обработка на снимки и медия-“Disney Mix”, и Disney Pix, както и различни игри и приложения. По отношение на спецификации, тук имаме-Intel Atom N270 процесор и 1GB DDR2 RAM. Също налични са VGA, 3 USB порта, а дисплеят е 8.9-инчов с LED подсветка и резолюция-1,024×600. Как да обвиняваме децата, че вече не искат колела или топки?

Вижте как можете да превърнете всеки компютър в идеална машина за детето си тук.

9 коментара

  1. Този модел е страхотен.Някой би ли ми казал откъде може да се закупи?

  2. Страхотно лаптопче, с уникален дизайн.

  3. това е най-красивия лап-топ моля някои ще ми кажели от каде мога да го купя

  4. tova e nai-crasiviq laptop nqkoi 6te mi kajeli ot kade moje da se cupi

  5. nqkoi bi li mi kazal kade moje da se kupi

  6. mnogo e qk moje da si kopuvam takav

  7. Откъде мога да купя такъв за внучката си и колко струва?
    Моля за помощ!!!!!!!!!
    Не се шегувам.

  8. ot kude moje da se kupi ? unikalen e , mnogo e krasiv

Вашият коментар